första helt lediga morgonen på tre eller fyra veckor. minnet utsuddat av stress, kommer inte ens ihåg



och om man då har glömt att hämta posten på ungefär två veckor finns det ju massa tidningar man har tid att läsa!  jag tror jag väntar med att packa en liten liten stund till. pappan ska ju faktikst träna klart först och slänga gubbar åt höger och vänster och göra rätt för sitt svarta bälte. ringde till honom imorses för att bara varna att det kanske kunde vara lite folktätt och massa avspärrningar i stan och svårt att köra bil, med ungefär största polispådraget sedan göteborgskravallerna, för tydligen tycker folk att det är värt att demonstrera mot en moské som redan är färdigbyggd, och helst slåss lite om dom får tillfälle. blir så  SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ KORKADE MÄNNISKOR. för det är vad dom är. så jävla ignoranta, obildade och helt enkelt korkade.

parantes. ringde iaf pappan som som sa sa "jaja, det har jag koll på, men det är ju på hisingen" kravaller och demonstration har han ju stenkoll på. men när jag också upplyste lite försiktigt om att det också är göteborgsvarvet idag hörde jag hur han blev helt tyst  och med viss stress i rösten " men vad fan säger du?" . sånt har han inte koll på minsann! känner att bristande sportintresse inte är mitt fel, det är bevisligen helt genetiskt.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0