hej och hå

så här såg det ut när jag kom hem vid tolv idag. en wille i misär, fruktansvärt feststök, och två sovande syskon. som det boktsavligt talat stank om. gammal öl och cigg pyrde ur porerna på dom.  oh lord. så var en obarmhärtig fascist-storasyster, väckte casper och tvingade honom städa genast.





skura skura



och alltså ÄCKLET: nån hade hängt upp en kondom ovanför min och matildas säng. himla classy. casper fick äran att plocka bort den. med sina bara händer.

och nu sitter jag här mitt i kaoset med wille som enda sällskap.  både casper och matilda försvann fort fort fort iväg, när de blev avlösta från willevakten. att ha en hund med svår separationsångest kräver lite planering. blir en seg konstig dag idag, vart uppe sen sju och åkte hem till ett helt tomt tranemohus. alltid van att det är minst två syskon, en vimsig pappa som springer runt och jennien som står och rör i nån gryta medan zacken kryper runt och är högljudd som vanligt. hur underligt som helst att vara själv här. det är så TYST. inte van vid det. anyhow. ska gå och handla lite mat till mig och herr hund, sen får vi väl lägga oss en stund på altanen. behöver hetslyssna på alla program av brunchrapporten innan måndag. så, ja det är väl lördagen. so far.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0