pengar tycker inte om mig, dom flyr så fort dom kan

efter praktiken idag ska jag vandra in på swedbank och ta reda på varför det dras hundralappar från mitt konto från en konstig seven eleven som jag inte har besökt. tycker det är förfärligt. jag som har så få hundralappar från början. är dock lite rädd att det ska bli exakt samma scenario som förra gången jag upptäckte att det flera gånger drogs både 50 och 100 kronor konstant i tre dygn från mitt kort med signaturen "skövde hotell", när jag hade varit i göteborg hela tiden. ringde uppskrämd och fattig till swedbank i tranemo som tog mig på största allvar, och jag kände mig lugn och trygg igen. tills jag stel som en pinne kom ihåg exakt hur mycket en öl kostade i öltältet på wayoutwest. 50 kronor. och 100 kronor när jag var full och glad och köpte två på samma gång. vilket jag fick förklara för bankmannen som var ett telefonsamtal från att skälla ut skövde hotell och resturangservering.

men ja. vi chansar igen. sedan ska jag slänga mig i soffan och ta igen en hel veckas serietittande. och skriva lite tenta om jag är duktig och orkar. sicken fredag.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0