kanske egentligen borde börja storpacka men orkar inte...



katastrofmätt!! överlevt hela dagen på två ynka mackor, så efter praktiken stapplade jag helt yr av hunger till affären och handlade mat. stapplade vidare hem, gjorde sju kilo köttfärssås, och åt ungefär hälften skulle jag gissa, med tanke på att jag nu inte kan röra mig.

jaha, annars så längtar jag väldigt väldigt mycket till helgen. saknar brorsorna något otroligt. har ju inte sett dem på två nästan tre veckor nu. pappan kommer och hämtar mig på lördag eftermiddag, efter sitt aikidoläger. tur det, vet inte hur jag hade fått hem alla kläder och grejer annars. fast fattar inte varför jag alltid tar med mig så mycket. det enda jag egentligen behöver är två par skor, nån klänning, skinnjacka och macbooken. och ifånen såklart. men sen är jag good to go. fast såklart. nu ska man ju hem på riktigt över sommaren. kanske två klänningar då.

//A

Kommentarer
Postat av: Erika

Har du sommarlov nu så snart?:)

2011-05-18 @ 11:02:35
Postat av: amanda

nä inte egentligen, vi har en hemtenta som ska in. men den tänker jag skriva i tranemo!

2011-05-18 @ 16:51:53
Postat av: Erika

Gör du rätt i! =)

2011-05-19 @ 06:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0