just because i can

så tänker jag fortsätta skrytet om mina fantastiska syskon. men kära hjärtanes, man har ju en alldeles FANTASTISK syster! eftersom hon har planerat en usaresa till våren betyder det att hon sliter som ett djur med att spara ihop pengar. vilket också innebär att hon jobbar nästan 30 dagar i sträck utan ledighet. på dagis och på korttids och jag vet inte allt. tufft har hon det i alla fall.

men eftersom jag inte heller tror att hon är menad att arbeta på dagis i en evighet, är det bara att hurra när såna här grejer händer. hon ska börja jobba lite helger för oddbirds och börjar med att få åka en vecka till stockholm för att arrangera showrooms, hjälpa till att hänga skyltfönster och helt enkelt bara vara awesome. så går det när man är en sjukt duktig illustratör eller bara helt enkelt så snyggt kreativ som hon är. då blir man upplockad av andra asballa kreatörer. DUKTIG SYSTER!!!


illustration hon gjorde när jag slet med min c-uppsats i våras.



en till. använde båda till magasinet som blev c-uppsatsen. handlade om bloggar och framförallt modebloggar. och har man en syster som kan teckna fashionbrudar är det ju bara att tacka och ta emot.



OBS. hon är snyggare i verkligenheten men det här kortet var det enda jag hittade i mobilen där hon inte gör ännu värre grimaser. äh. hon är snygg i alla fall.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0