lördagen

kan sammanfattas med massa zackebus, secondhandsväng i tranemo med severinan -inklusive en fika på fiket där det var fullt och vi fick knöka oss in brevid barfönstret med vår latte, och till sist kom världens bästa andreas och vaktade hund, hem och bror med mig på kvällen när resterande familj var på fest.


besök på oddbirds.


severina impulsade nääästan en kanna. men bara nästan.












hon tar mycket bättre bilder än vad jag gör den där snärtan, så därför snor jag skamlöst massa bilder från hennes blogg.



härligt att zacken är lika fascinerad av fotboll på tv som andreas. i am not. där satt dom i alla fall tills jag slängde zacken i säng under endast milda protester. myshelg!

söndagen var precis lika mysig. lyxfrukost med färska frallor, en ta-det-lugnt-eftermiddag, en kall kvällspromenad till maxi för att köpa glögg och pepparkakor och sedan spelkväll med olivia och gustav. blir alltid väldigt hetsiga diskussioner, men slutar alltid med att jag och olivia vinner ändå. hehe.



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0