nu äreeee söndagsmys!

haft en alldels finfin helg. sahara hotnightskonsert i fredags, med alldeles för många drinkar. sedan lugn och skön lördag. sov lääänge och ägnade eftermiddagen åt att vara hejaklack när godingen bytte däck. med andra ord, satt och tittade på utan att förstå så himla mycket mer. testade att skruva lite på en mutter men det var ju inte hysteriskt roligt så han fick göra det i fred. lördagskvällen spenderades på wisers. efter två öl mådde jag mycket bättre än vad jag hade gjort resten av dagen; det var alltså det min lite lätt bakfulla kropp cravade, mer öl. vem kunde anat..och idag har det varit söndagsmiddag i bollebygd! mycket mysigt. vinkade sedan hej då till mannen som skulle spela söndagsfotboll och har nu mojsat ner mig i sängen med lite glass och how i met your mother på tvn. fortsätter mysa med andra ord.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0