oh happy day!



jag brukar inte gilla onsdagar. men den här onsdagen, YÄS. this one i like. först löste sig ångestklumpen i magen, med ett fint telefonsamtal, och livet blev lite lättare. och roligare! sedan ringde jag pappan vilket jag alltid gör när man behöver lite pepp och råd om stort och smått. han upplyste mig om att jennie och zackis är nere på stan idag, så nu åker jag snart ner och möter upp dem för lunch! och för lite pyjamasshopping. inte till mig. till zackepacken. fick också sms av tildan som också ska till stan i eftermiddag så blir snabbisrunda med henne och alma. och för att avsluta en redan kalasbra dag blir det bio med godingen ikväll! mys mys mys!

fin låt:
Deportees – Islands & Shores

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0