vad jag har gjort istället för att skriva hemtenta:

- pysslat om mina blommor samt tvingat in min pelargon in i vintervila med ny plats på toan där den kan stå mörkt och svalt och sova tills våren kommer igen. 

- klistrat upp foton på mitt kylskåp, hittade ett foto på mig och olivia när vi är sex år och går på lekis. rosetter i håret ska tilläggas. det var tider det.

- diskat mitt diskberg. fanns faktiskt en erövringsflagga överst. säkert någon bergsklättrarmuckla.

- fortsatt dregla över marc jacobsklockan

- hittat en tång i en låda, blev så glad att jag genast satte den i användning  och bände upp min peace-ring så att den går att använda igen. den var sorgligt platt efter wayoutwest med hårda applåder.

- styrt upp pubquizkväll imorgon på wisers med brudarna

- lagt en falukorv på upptining. delikat, exlusiv, framför allt dyr, lunch.

- satt upp håret i en ful pluggknut. precis samma som tränaknuten,  diska-knuten, orkar inte-knuten eller fan vad man ser ut -knuten.

- tittat på när min granne gått ut och in ur huset för femte gången på en timma. vad GÖR han?

suck.



gud. vad fult.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0