ooooch jag glömde sammanhanget i tidigare inlägg;

jo. hår alltså. efter jönköping var jag förbi en friörsalong i tranemo och skulle kika på nytt kérastaseschampo, och som alltid är det någon samhällsnyttig frisör som frågar om man behöver hjälp. jag hann knappt harkla fram ett hest nej innan hon grabbade tag i mitt hår och upplyste mig om att topparna är lite slitna och "vore det inte på sin plats med en klippning?"
- mi scusa? jag hann bli upprörd på väldigt många sätt, men mest för att det kändes som att jag NYSS klippte mig och vem är HON att klaga på mina nyklippta toppar. sedan insåg jag att det var ett halvår sedan och att det kanske faktiskt var dags att toppa sig. men ändå. fräckheten hos dagens frisörer alltså...

//A

ps. jag tänker inte klippa mig ändå. som alltid. jag har ju ett fullkomligt fungerande system.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0