så klart att jag missar bussen medan jag skriver den här rubriken



stel tjej_88! det är då kusligt vad man kan se ordetlig ut ibland alltså..hursomhaver, nu ska jag strax sticka ner till stan för att luncha med bella! och eftersom jag sov till halv tio, prioriterade jag bort att äta frukost och låg istället kvar i sängen och kollade på serier. summan av kardemumman HUNGRIG NU! tänkte att vi skulle testa harrys berömda lunch klyftpotatis. om jag bara kan överkomma rädslan att gå till haryys mitt i veckan utan att först ha svept tre öl. Harrys. nykter. det är ju då man börjar se hur stället faktiskt ser ut. att det hänger en trähäst i taket, konstiga sporttavlor, en gädda i ena hörnet. allt konstigt samlat på ett och samma ställe. märkligt. jaja, mot klyftpotatisen!

//A

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0