Tröööött

Och varför är jag trött? För att min och olivias brudkväll eskalerade åt oanade höjder igår. Började lugnt och försiktigt med att laga mat och dricka lite vin. Sedan kom chokladen fram. Fortfarande läget under kontroll. Olivia zappade hejvilt fram bonde söker fru och började förklara processen och vilka som var bra frumaterial och vilka som bara var dumma i huvudet. Återigen slog hon fast att hon minsann också ska bli bonde. Lite underligt men fortfarande läget under kontroll. Men sen. Sen började vi prata helgplaner och då bröt hela brudhelvetet lös. Det inspekterades kläder, beställdes smink på nätet, ägnades oräkneliga minuter åt youtubevideor för att fatta hur man kan locka sitt hår med en plattång. Olivia hade fått fix idé om att det skulle bli skitsnyggt. Jag, efter två glas vin, tyckte det lät som en dum idé, ville motbevisa och gick och hämtade min locktång istället. Slutade med att vi satt en timma, lyssnade på Beyonce (för hon har ju perfekta lockar) medan jag lockade olivias hår. En freaking hel timma tog det, hennes hår tar ju ALDRIG slut! Och för vilken nytta klockan elva på kvällen en ONSDAG? Vi överdoserade på brudighet helt enkelt. Så nu är jag väldigt sömnig. Men glad ändå för imorgon är det fredag! Fint fint fint! <3

//A


Kommentarer
Postat av: A

Haha så brudigt!

2011-10-13 @ 15:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0