caotico



igår tog jag tag i mitt liv och lärde mig sudoko. eftersom jag börjar blacka ut när handlar om siffror tänkte jag att man börjar med barnsudoko. babysteps. löste det efter en väldigt koncentrerad halvtimma och tänkte sen ge mig på det riktiga sudokot. och där föll det. tappade sugen när jag upptäckte att jag  hade skrivit tre tvåor på samma rad. funderar på att enbart hålla mig till barnsudoko i fortsättningen.

och idag har jag drösdag. har gjort min säng till mitt slott och inte rört mig härifrån på hela dagen. ätit second breakfast, skrivit klart min reportageplan till skolan och tittat på film. kan behövas efter helgen. visade sig att alla föreäsningar var inställda idag, så stannar hemma i borås hela långa dagen! tänkte snart leka jamie oliver och laga lite potatis och purjolökssoppa. måste inviga min rotfruktsskalare jag fick av danielle innan. tydligen hade hon lagt märke till mina suktande blickar när hon impade med sina skalarskills när jag bodde hos henne i somras. så nu fick jag en egen! sedan skriva bokrecension, powernappa och ta sig ner till friskis för att träna ikväll!

för övrigt är jag lite impad av att mesiga tove styrke kunde spexa till det lite, göra en remix med caotico och med sin vackra oskyldiga idol-stämma sjunga "i'm in the bed on my knees with a smile, fuck my brains out, just like you did last night" upprepade gånger. vad säger juryn om det tro?  Caotico – Brains Out - with Tove Styrke

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0