fredag!



ÄNTLIGEN HELG!

varit i skolan en sväng och haft examination. somnade dock igår när jag skulle kolla på reportaget från uppdrag granskning som vi skulle examineras på. men jag var trött och det var tråkigt! gick ju bra ändå. sedan som vanligt hängt lite på 100-bussen,  ätit sushilunch, och är nu duktig och viker tvätt. ska på IW-pass på friskis och sedan är det leeeeeedighet! fin höstdag i borås idag förresten. helt krispigt i luften och det börjar dofta höst. kall luft och gula löv. fint fint fint ♥

//A

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill mee träna! när jag frisknat på mej kan vi träna ihop tycker jag:)

2011-09-09 @ 17:13:22
Postat av: amanda

tycker jag verkligen! hoppas på tisdag?

2011-09-09 @ 18:23:11
Postat av: Erika

jag kommer inte kunna träna nästa vecka heller, åker till stockholm tis-tor.. så hur jag ska kunna springa kretsloppet efter 2,5 vecka sjuk/förkylning och 0,5 vecka i sthlm kan man undra..

2011-09-10 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0