om skor och sånt

förra hösten köpte jag ett par skor som jag har levt i under ett års tid ungefär. perfekta snörkängor med hög klack. jag hade kunnat gifta mig med de skorna. men det är ju olyckligtvis förbjudet, och ännu mer olyckligt är att de börjar bli vansinnigt slitna. och det är mitt fel för att jag har misskött dem. älskade dem för mycket helt enkelt. ungefär som när man ser en ullig liten bäbiskyckling och vill bara krama och krama och krama; sen plötsligt är den död. ungefär så. hur som haver. hittat potentiella nya kärlekar på scorett i stan.



koncentrerad tjej. med en gammal snörkänga på ena foten och en ny fräsching på lyckliga andra.



ja. de ser ju nästan identiska ut om man jämför med mina gamla. det är jag ju mycket väl medveten om. förutom att det är dragkedja och inga snören. men om gud är god och börsen slutar krascha. då, då jäklar. cause mama needs new shoes.

//A

Kommentarer
Postat av: marie

de är också min nya kärlek!! min sommarlön gick dit och de är än så länge bättre än fantastiska!!

2011-09-18 @ 12:05:04
Postat av: amanda

åååh jag vill ha dem!!! var och smekte lite på dem idag igen. dyra men fiiiina.

2011-09-19 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0