vill...inte...!!



åååååååååååååååh. jag vill INTE gå till gymmet och bli instruerad i maskiner. varför varför varför bokade jag in det en tisdagsMORGON? blev så där houdiniaktig och tänkte att man på nåt sätt kunde slingra sig ur, men nej nej. då spärras kortet och man får betala 100 spänn för utebliven instruktion. jag känner dessutom på mig att det kommer vara en helt skoningslös biffig man i linne som har NOLL förståelse för hur jag vill träna. nämligen så lite som möjligt.

att orkanen katia härjar utanför fönstret ökar inte motivationen att promenixa ner heller.

damn.

topp tre hat-lista:
-bananflugorna i mitt kök som VÄGRAR att dö
-när man ska skala sitt morgonägg, misslyckas fatalt och hela ägget följer med i småbitar när man skalar, och det enda man har i slutet är ett litet avskalat mini-ägg. som ett kolibri-ägg istället för hönsägg.
-gyminstruktörer som heter tommy

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

2tsk vitvinsvinäger

2tsk vatten

1 pyttedroppe diskmedel

Sen är det bara att vänta på att de jävlarna dör!

2011-09-13 @ 10:20:33
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: severina

tänkte skriva samma lilla recept som danielle! vi har två skålar med den härliga blandningen i köket, inte en jävel lever längre. obs! dock äckligt att skölja ur skålarna med alla fluglik sedan...

2011-09-13 @ 10:31:26
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0