appstore - rumble & instagram

jag har en hatkärlek till spelappar till iphonisen. det började med  plants vs. zombies som jag BRILJERAR i. sedan kom wordfeud. vilket jag faktiskt också är ganska bra i. trodde jag tills jag mötte casper och andreas. blev så knäckt att jag fortfarande är lite tveksam till att börja nya spel efter konstant hånande och häcklande. sedan hittade jag rumble och blev alldeles lyrisk. nu JÄVLAR skulle jag vinna. så hetssmsade andreas på jobbet och fick honom att börja spela med mig. fel fel fel. jag förlorar med ungefär 500 poäng. men kan ändå inte riktigt sluta. så det är dagens apptips! rumble. men som sagt; hatkärleken är stark.

sedan börjar jag sakta men säkert komma underfund med instagram: om man vill kika får man söka på: amandaitis
dock är jag fortfarande lite tveksam till hur många olika medier man ska orka med. facebook, twitter, instagram, blogg, och hej och hå! vi får väl se hur länge det håller. men instagram är so far ganska kul. och jag fotar ju ändå allt hela tiden så kan lika gärna slänga upp det!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0