hard work work

idag fick jag skäll av en polis som på fullaste allvar hotade mig med böter ifall jag nånsin satte foten på tågbanan igen. suris. blev ivägskickad fort som tusan ner till horred (igen) eftersom det hade varit en stor tågkrasch. en bil hade blivit påkörd på spåret- läskigt. åkte i allfall ner och hittade vittnen och fotade allt jag kunde. tills polisen kom och skrek på mig. men hallå. tågtrafiken var ju avstängd! det fattar väl jag att man inte ska springa på spåren i vanliga fall. hittade en annan mycket snällare mer pratvänlig polis att intervjua som tur var.

men då kan jag checka av det från min "att göra lista" - få skäll och stundande böter av arg polis medan jag försöker göra mitt jobb. hujedanemej.


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0