luuunch!

åååh- effektiv sådan! hemma och göra makaroner- trés chic två dagar innan lön. och håller samtidigt på att deklarera. har skjutit upp det i evigheter, måste redovisa massa aktier och mojs- men nu är det gjort! bra bra bra. idag jobbar jag kväll så började lite senare, hade med andra ord sovmorgon. vilket för mig är totalt bortkastat eftersom jag ändå vaknar vid sju. så gick upp med andreas och åt frukost. sedan total hopplösthet i två timmar, kunde bara tänkte på åååh slöseri på ledig tid! slutade med att jag samlade ihop återvinning och åkte ner med den. samt åkte och pantade alla flaskor och köpte jordgubbar för pengarna. det var min morgon det. ikväll är jag hemma tråksent, tänkte hinna med en sväng till gymmet. men sedan blir det mys-måndag med olivia! vilket innebär efterträningströtthet i soffan, fruktsallad och lite tv. längtar redan.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0