Mårning!

Igår blev det inte mycket bloggat nä. Hade intensiv jobbdag som slutade med att jag inte tog nån lunch utan istället satt jag frenetiskt tuggandes på frukt och halsade tre koppar te. Kunde sluta en timma tidigare, åkte raka vägen hem och fick mat av snälla Andreas som var redo för min kollaps hemma med pyttipanna. Sedan en sväng till nio och beställde soffa! Resten av kvällen gick till mys, mat, game of thrones och lite glass.

Och idag är en ny dag! Onsdag mitt i veckan. Korta jobbdagen (hoppningen lunch idag) sedan brädapass på Friskis och till sist hem och mysa! Och framför allt njuta av att lönen har kommit, hurra!! Har till och med rotat fram mitt sommarlinne som jag drog runt i hela förra sommaren, tänkte att det var en bra dag för det idag. Lite soligt och vååååår på gång!

//A

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0