p4- militären?

haha, fick nyss ett samtal av en ytterst förvirrad enhetschef. tidigare ringde jag när han var mitt i möte och aningens stressad, presenterade mig som "amanda ringer från p4". jag skulle bara ha tillåtelse att besöka hans skolan. vilket jag givetvis fick, en mycket trevlig man som avslutade samtalet med att säga " alltid kul när försvaret kommer, fullt artelleri rakt in skolan bara!" ehhe. skrattade jag lite nervöst och tänkte att ojsan hoppsan, så farlig är väl inte sveriges radio. hursomhelst, åkte upp till skolan fixade mitt inslag, och nu när jag satt mig för att böjra klippa ringer enhetschefen upp; "eeeh du. när du sa p4, då menade väl du försvarkoncernen i skaraborg. militären väl? " ... fnissigt redde vi ut att närå, ingeet fösvar, bara sveriges radio. tydligen var han ex officier och kopplade genast p4 till militären. så kan det vara!

tur att man får ha det lite kul på jobbet. snart blir det utelunch med olivia! HUNGRIG!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0