systeryster ♥

åååh pratade nyss med matilda som befann sig nånstans i norra californien på väg till san francisco. dom roadtrippar just nu och har varit lite överallt.  saknar henne! så konstigt att bara kunna prata på en hackig telefonlinje med fördröjning typ en gång varannan vecka. men hon kommer ju hem i sommar! dessutom skulle jag göra en liten lista på grejer hon ska köpa med sig, lättpackat såklart. tänker typ lite sephorasmink, converse och något annat som är svårtillgängligt eller dyrare i sverige. fina systern.

//A

Kommentarer
Postat av: systern

ÅÅÅH jag dör SAKNARDÖDEN när jag är inne på din blogg! Vill genast hem och fira födelsedagar och fika! Jag har beundrat Zacks afro nu ett bra tag - nästan lite tårögd. FAST snart kommer jag hem med diverse presenter och grejer till alla födesedagsbarn! ( Idag köpte jag schampoo, balsam och antisnap från Redken för 270 kr - nästan svimmade )

Eller snart och snart - en och en halv månad!

2012-04-16 @ 03:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0