TGIF

ååh bra fredag! bra dag på jobbet, bra planer till helgen och allt är bra! lagom glad. och glad och stolt över min duktiga pojkvän idag också, herreminje. förutom all glädje och fredagsfeeling har dagen sett ut så här:



kaos utan paus på jobbet. och ostädat skrivbord som jag INTE fixade innan jag gick. fast det är väl nåt passande att göra på måndag ändå. inte en fredag!



nya silverkragehalsbandet från lindex.



och nej jag är inte femton, även om det ser så ut i min systemetkorg. det är ju bara långpromenadsdags! denna uråldriga tradition där byggden sluter sig samman för en långpromenad i skogen med stationer, lantisfylla och borttappade vänner som återfinns i slutet efter sju timmar. fy tusan. imorgon blir det en sväng i ambjörnarpsskogen tillsammans med fina vänner och lite äppelvin. så idag (om exakt tjugo minuter- om olivia nånsin kommer hem) tar jag min bästis under armen och sätter mig på bussen hem till skogen! packat sittunderlag, termos att fylla med bailys, gymoadojor samt ett försök till avslappnad attityd vad gäller att bemöta dräggfulla exklasskamrater/småbröder/kassapersonal i min mataffär/osv osv. fin fredag till er!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0