Ibland har man bara ingen rubrik

Alltså det här med att vakna jättetidigt på helger- trots att man var ute igår- vet jag inte om jag tycker om. En liten sovmorgon kan man väl få? Hursomhelst, inget jätteproblem. Funderar på att åka ner till maxi och köpa färska frallor, namnamnamn. Eller ligga kvar i sängen och lyssna på P3. Älskar att christer sänder på helgerna också numera! Bra program. Tror det kommer bli en lite seg dag. Igår gjorde jag och Matilda en favorit i repris, dvs en utekväll som vi alltid hade innan. Like the Good old days. När trägårn var öppet, musiken var bra och jag inte hade några krav på ölkvaliten. Så vi var hemma hos mig först, hög musik, billigt vin och massa timmar av klädbytande. Hade fyra timmar på oss, men var såklart sena ändå till slut och fick springa till bussen. Lägenheten lämnad i kaos. Måste följa våra spår och se att det inte ligger diverse ringar, läppstift eller skor på väg till bussen sen.

Idag blir det mysdag! Hela långa dagen.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0