nämen gomååårrön dårå!



vaknade lite tidiagre än klockan, vilket var BRA eftersom jag inte hade nån lunch att ta med mig idag. ställde mig därför och kokade lite ris och var extremt nöjd med mig själv. himla duktiga jag som vaknar helt automatiskt av sig självt och sedan dessutom ställer mig och lagar mat klockan sju en tisdagsmorgon! fullkomligen sjöööd av självbelåtenhet ända tills klockan var kvart i åtta och mitt ris var bränt. men se så fint jag har borstat håret! istället för att passa mitt ris...och nu är klockan åtta, och jag ska springa till jobbet. inte alls så lugnt och avkopplande morgon trots en extra halvtimma.

vet ni förresten att veckans stressigaste timma är klockan 10.00 på tisdagar? läste jag igår i nån statistik nånstans på jobbet. så här kommer lite tisdagspepp! enjoy!

Timbuktu – Fallskärm
Mac Miller – Party on Fifth Ave.
Madonna – Give Me All Your Luvin'

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0