there you go

hade skrivit ett asstressigt inlägg imoses innan jag gick till jobbet, men hade väl alldeles för bråttom för att hinna trycka på publiceringsknappen. anyhow; idag gick jag upp klockan fem eftersom jag skulle sidekicka i morgonprogrammet hela dagen. var nästan smärtsamt att gå upp så tidigt. men kul att sitta i studion igen! glömmer bort hur fort tiden går, men också hur extremt trött man blir av att sitta och vara på hugget i fem sex timmar utan paus. jobbade över på lunchen och gick lite tidigare för att gå till eest och sushibuffé med finaste mannen. mums! efter det tog vi en sväng för att se om det fanns några lampor att ha i fönstret. men det här med lampor alltså. SVÅRT! dels har jag och andy-pandy väldigt starka åsikter om smak och stil, och dels har jag fortfarande studentbudet. vilket ledde till inga lampor idag. men mysigt att ha en liten halvdag så där mitt i veckan med resturang och shoppingrunda!

nu har jag lagt mig under mitt prickiga duntäcke (kan någon vis person förklara varför jag ALLTID fryser som en gris efter att jag har tränat? typ marie eller annan duktig klok person), inväntar träningsvärk efter ett ganska brutalt gympass, samt mumsar på lite passionsfrukt och apelsiner. återigen det här med hälsosamt leverne alltså. är så SJUKT chokladsugen egentligen! men nänä. är det onsdag så är det. vilket innebär apelsiner och träning.

åh gud. jag hörde precis hur det här lät. är det så här det är att bli vuxen? läskigt.

//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint att bli omnämnd i fina bloggen! Ngt smart svar har jag inte. Jag fryser dock också alltid. För min del handlar det först om att jag inte duschat, men jag har svettats. Svetten kyler - jag fryser. När jag väl krypit in i duschen, och kommit ut fryser jag för att jag duschade alldeles för länge och för att jag är för lat för att blåsa håret. Ngt som kan stämma även på dig? puss!!

2012-02-10 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0