baby you aint looking right

idag är sista lediga dagen. EVER! jag blir svag i knänen bara jag tänker på det. jag önskar att jag kunde skriva att jag ska ägna dagen åt något alldeles MAGNIFIKT! men det tror jag inte. jag tror att det är en helt vanlig dag. verkligen heeeeelt vanlig på sitt tisdagsvis. vaknade och orkade inte gå upp så låg och lyssnade på morgonpasset en timma. sedan upp och bota kaffeabstinensen samt ladda ner ett sprillans nytt californicationavsnitt till frukosten.
och har fortfarande inte rört mig från köksbordet. men samlar lite kraft för att orka gå och kleta på mitt sääxxyface. huvvaligen. tänkte ta en liten sväng på stan och för att inte skämma folk kan det ju vara trevligt med lite rouge. det är så konstigt att vara ledig när alla andra jobbar. det är som att man befinner sig i ett litet vakuum. mitt helt egna drös-vakuum. så hepp hepp, just nu ser jag ut såhär:
ska undersöka om jag lyckas uppbåda något mindre tvivelaktigt..återkommer.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0