lektion i twilightleverne.

idag är en passa-på-dag. passa-på-utan-pojkvän-dag. så idag har jag bara gjort passa-på-saker. dvs, ha MASSA rött läppstift på mig, tittat på nya twilightfilmen, ätit stuvande makaroner för trejde dagen i rad, lyssna på konstig musik osv. sånt man gör. och let me tell you, inte för att jag hade några som HELST förhoppningar på breaking dawn, tittade på den för att lite ha det gjort, och lite för att ettan FAKTISKT var helt okej. there. i said it.
men oh lord- trean. jag finner inga ord.  jag orkar inte ens gå in på alla genusaspekter, vilket jag aldrig brukar göra ändå om det inte är riktigt riktigt upprörande. vilket det här är. men jag ORKAR bara inte! så jag skiter i att uppröras över att tråkbruden bara kan leva med hjälp av män, bara en annan sak då; är edward cullen världens tråkigaste? här åker de på smekmånad till paradisö - tar bara tråkiga promenader i skogen, spelar bara schack, har sex två ynka gånger, som hon BTW  måste gråta och gnälla sig till -  och sedan vägrar han ta i henne igen och ångrar allt äktenskap bara för att hon fick några blåmärken efter allt vilt vampyrsex. för hon är ju SÅ bräcklig. tråkigaste pojkvänen ever...  OCH hon blir preggo och ser ut som att nyss kommit ur ur auschwitz och nästan dör på kuppen. summan av kardemumman; kidz där ute - ha inte sex.
//A
ps// jag räknade antal gånger bella och edward skrattade. det var ingen gång. fatta humorn i det förhållandet eller?
ps 2// jag har JÄMT blåmärken. och det är inte ett bevis på att man inte får ha sex mr edward cullen, hon kanske bara är lite klumpig som resten av oss? tänkt på det?
ps 3// jag ser ironin själv i att ha upprört mig över vampyrer när jag nuförtiden rent generellt i allmänhet, och på bilden själv ser likblek ut., vintern är obarmhärtig och jag har fått gå ner till ljusaste nyansen på smink som finns i affärerna. oh the humanity.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahahaha kan vara århundradets bästa inlägg, det gjorde HELA min kväll :D

2012-01-27 @ 20:26:41
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0