lördagsplaner



idag hade jag planer på att vara duktig och gå till gymmet när andreas åkte till sin fotbollsträning. planer ja. det blev inte så. nu ligger jag hemma med en blåbärsmuffins från orions, elletidning och värmekudden istället. försöker vila upp lite inför kvällen! göteborg och P3guld! kommer bli awesome. om vi bara kommer fram i snöstormen.

igår var vi hemma i tranemo och åt tapas. namnamnamnam. är nästan fortfarande mätt. den där jennien vet då hur man lagar mat. räkor, calamares, minipajer, fetaostköttbullar, grillspett, jumboklyftpotatis, basilikasås, egenlagade vitlöksbröd, filodegsknyten, och antagligen har jag glömt hälften. fick fint litet examensbidrag till min dator av fina familjen. och en tekopp. bästa familijen.

nu återgår jag till min muffins.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0