onsdagsblä

idag var inte den bästa dagen. efter att ha kommit alldels försent till skolan, tänkte jag iallfall se fram emot lunchen. lunchen ja. vilket visade sig vara ingen lunch alls; hade tagit min påläggslåda innehållande skinka, istället för lådan med makaroner och falukorv. inte för att det var någon slags kulinarisk höjdpunkt. men ialla fall. så där stod jag på väg til micron med en hel låda skinka. oh. the.joy.

kom dessutom på varför jag har haft ont i magen sedan igår. absolut förträngt känslan av oförträngbar magkatarr. haft ont hela dagen igår och hela dagen idag och lär väl fortsätta ett tag till. oh.the.joy igen. 
 så efter insikten om magkatarr och ingen lunch var hungrig och trött och ledsen tjej. tur att fina emy satt vid datorn mitt emot och var peppig när jag var opeppig. "men tänk på body shop amanda! tänk på det"

 satt i alla fall och fixade med indesign tills jag inte stod ut mer och satte mig på bussen hem. hem till älsklingen. som slängde ner mig i sängen under en filt, tvingade mig äta novalucol och nu står i köket och lagar thaikyckling. världens bästa ♥

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0