ont!

segade mig äntligen iväg till gymmet. och aj, aj, aj. idag körde jag ordentligt och nu ångrar jag mig. jättemycket. för det gör oooooont! när träningsvärken infinner sig redan två timmar efter träning vet man att morgondagen antagligen inte blir nådig. bokade dessutom in ett boxningspass med en superpepp bella på torsdag. box. i 90 minuter. jag är lite skeptisk och lite rädd. det här med träning alltså. olivia min bästaste vän och fagra granne har gått och blivit ett träningsfreak som tränar typ hundra gånger i veckan. eller i alla fall fem. men det är stört mycket! hon studsar alltid iväg med sin hästsvans och tights och ser så hurtig ut medan jag ligger i sängen och viftar bort ostbågesmulorna från raggsockorna och får fruktansvärt dåligt träningssamvete. på ett ungefär. men mår inte jättekasst över det faktiskt. jag tänker att solida 2-3 gånger i veckan räcker. dessutom tänker jag att hon minsann har bil och kan lyxåka till gymmet medan jag måste promenera i minusgrader och snöstorm.
förutom att ha dött på gymmet har jag pysslat med lite annat idag. var och lunchade på Bara med andy-pandy, mycket mumsigt. supergod pasta, panna cotta och espresso. sedan ett varv på stan för att hitta någon slags träningsjacka (se- olivia smittar) gick ej så bra. allt är antingen FULT, ROSA, eller bara löjligt dyrt. jag tänker INTE betala 3500 för något jag bara har på mig när jag bittert promenerar till friskis. nevvah. köpte fruktdoftande dyrt te hos berghs istället. kändes bättre.
//A

Kommentarer
Postat av: Olivia

Nu ska jag ju hämta dig på friskis, så slipper du gå! så kan du träna en massa! bra va!? :)

2012-01-24 @ 08:46:22
Postat av: Amanda

Uuuuh. Jättebra....du är alldeles för hurtig du!

2012-01-24 @ 09:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0