töntiga (brudiga) grejer jag gillar att göra:



vara skamligt nöjd när jag fyller på den nyttiga müsliburken, och förnöjt tänka vilken bra, hälsosam människa jag är som äter müsli på mornarna. trots att jag precis före müslipåfyllningen avverkat en daimpåse.



inneha en badrumshylla som visar hur bananas jag går på dyra fina krämer som luktar diverse frukter, blommor och nötter. passionfrukt, kokkos, magnolia, papaya, citron, vanilj, mango - you name it - jag har det antagligen inkletat på kroppen. står ensam för ungefär 10 % av body shops totala årsinkomst.



ligga i mina pricka lakan, tända lyxiga doftljus och läsa sex and the city boken. som är ÖVERRASKANDE bra! inte alls chick-lit töntig, utan ganska smart, rolig och absolut läsvärd. läser den iofs på engelska, kan hända att den blir lite mer lame-o på svenska.

detta var min tisdagkväll so far. har varit i skolan hela dagen och utvecklat en klo till högerhand efter alldeles för mycket krampaktigt redigerande i indesign. sedan tränat lite och inväntar nu livan för myskväll! vi ska as usual kolla på new girl, den här gången med exotisk frukttallrik som tillbehör. man får väl lyxa till det lite! om hon bara kommer hem med mangon nån gång det lilla stycket.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0