varför finns det fortfarande smulor på köksbordet fastän jag torkat en miljard gånger?

måndag. fortfarande inte vågat packa upp min nya dator. tejpen på den gamla river ju så skönt på armarna när man skriver. helgen gick undan, alldeles för snabbt som vanligt. i fredags tog andy-pandy sin examen så var en sväng på högskolan på morgonen och sedan till viskafors på kvällen. fick även passa zackepacke en stund på eftermiddagen, eller ja. passa och passa. han somnade efter två minuter brevid andreas i sängen. så där låg dom och sov i en timma medan jag tittade på. hade tänkt läsa men zackisen hade somnat på min arm och vågade inte väcka det lilla monstret. så där låg jag med kramp och var avis på resten som kunde sova. söta var dom i alla fall. lördagen var skön degdag, och sedan var det födelsedagsfest med middag och spel på kvällen.
jag vill ha mer heeeeelg! gick upp apatidigt imorses, due to deadline ikväll. men blev klar redan tio, så nu sitter jag här med en hel dag. fast pratade nyss med bella och det blir nog en sväng till gymmet vid tolv. var alldeles för länge sedan, måste få in rutinerna nu. tråkigt. men välbehövligt. måndag it is.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0