Aj

Vaknade vid halv sex, tvärarg över att inte kunna somna om. Sedan kom jag ihåg att jag hade min sovmask (väldigt drama ser den ut- som om man ska somna i silke på en divan och ha Hollywoodlockar och fett med cash) slängde på den och sov som en gris ända till halv åtta. Så länge har jag inte sovit på år och dar. Skönt. Mindre skönt med den stressiga morgonen som var tvunget för att kompensera liten sovmorgon. Och såklart tror man att man hinner allt, inklusive göra smoothie och måla naglarna. Smoothie fick ätas med sked för jag var så stressad att jag inte hann mixa klart och spillde sen ut chockrosa nagellack över mitt VITA köksbord, golv och kjol. Såklart. Sedan i en tvär kurva runt bilen slog jag i knät i kofångaren. Aj. Avdomnat knä. Men annars är det bra denna torsdagsmorgon! Upptäckte också i bilen att min nya vita t-shirt var aningens mer genomskinlig än väntat och att min knallblå bh verkligen lyser igenom. Det blir lång sjal idag på jobbet helt enkelt...

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0