another round

idag har varit en lång dag känns det som! först jobbjobb hela långa dagen. var som sagt på bäckäng och gjorde radioinslag. kul att kika in i boråsskolorna. innan jag började gymnasiet i tranemo hade jag sökt in till bäckäng men ångrade mig i sista stund. det där med pendling lockade inte jättemycket. men hade nog trivts på bäckäng också inser man så här i efterhand. mysig skola! men gudars, tänk vad annorlunda livet antagligen hade blivit. jösses. helt andra vänner, relationer, intressen och antagligen helt annorlunda livsval. tänk, jag kanske hade blivit nåt helt annat än journalist. nu kan jag ju inte tänka mig nåt annat men ändå.

efter den livsreflektionen blev det lunch på viskan med radiobrudarna, beställde as usual en ceasarsallad, alltid lika god. en sväng till gymmet hann man också med. har fått in rutinerna igen, känns skönt! har varit två veckor med upptagna måndagar och onsdagar och träningen har blivit lidande. men nu tusan är det friskisrutiner igen! har ju dessutom införskaffat ett par nya - känns fel att säga löparskor eftersom jag på min höjd kommer kanske ta ett springsteg eller två om det är nerförsbacke under mina powerwalks. men okej. löparskor då från asics.

hursomhaver. nu är det snart grey's. och kanske lite glass.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0