fredag

igår var en helt bloggfri dag. det började bra med en fredagsbulle och sedan webbreporterpasset på jobbet. lugn och fin jobbdag, när jag slutade mötte jag upp andypandy på stan och tog en fika och inköp av hundra naggellack. eller ja, åtta stycken för 20 spänn och tycker jag ju är helt värt. heja hm!



sedan åkte andreas och lanade, och jag har hånat och häcklat tills jag inte vet vart jag skulle ta vägen. lan alltså. tur att han är söt. så då åkte jag och hämtade jag upp severinan från bussen och olivia från jobbet och sedan var det freeeeeeedagskväll!



fiaten full med brudar!




uuuuut! till wisers blev det, där det tydligen börjat KOSTA för att komma in! skandal tyckte jag och började gnälla på vakten. för så var det minsann inte förra gången jag var där. varpå han, den kaxige jäveln höjde på ögonbrynet och sa " jaa, det var ett tag sen du var här va? börjat bli gammal och stanna hemma på kvällarna framför let's dance va?, så blir det när man blir äldre". MI SCUSA????? gammal??? och framförallt; LET'S DANCE???? har aldrig varit med om kaxigare! tills två timmar senare då vi hamnade i vild diskussion med en aningens yngre överförfriskad boråsare som avslutade samtalet med att kalla severina murveldjur och sedan gick.



tur att det finns frukostar och scones morgonen efter.

och nu har severina åkt hem, olivia är i götet för att hjälpa kompis med flytt, och andreas åkt till fotbollsmatch. bara jag och alfonskatten kvar som passas i helgen.  fast lite mysigt ändå att lulla runt helt själv. har tvättat, skurat och städat järnet och tänkte snart åka och inhandla mysmat! tanken var att gå till babbel och äta ikväll, men så blev det inte eftersom fotbollshuliganer invaderar vår vackra stad och har beslagtagit alla bordsreservationer på SAMTILIGA resturanger i hela borås. så då blir det trerätters hemma istället!

//A








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0