Fredag

Och jag saknar min syster som antagligen inte saknar mig ett du eftersom hon nästan precis anlänt i LA. Citat: " Venice är orecis som man trott- alla skatear har tatueringar hund och kaffebehållare, brudarna är antigen 50 år gamla surfare eller skitvackra amerikanskor i flipflops och blanka hår, alla är skittrevliga och säger "man" efter varje mening"

Jaha. Höjdpunkten so far på min dag var när jag hade med mig åh-så-lyxig-färskpasta till jobbet idag, samt kunde hämta fiaten från verkstaden. Självklart var pastan lite överkokt, och verkstaden informerade om att det fortfarande var nåt fel med gasen som de måste lösa så när jag körde iväg kunde jag inte sluta höra ett gällt gnisslande som aldrig lägger av.

Två väldigt olika fredagar helt enkelt. Men fredag never the less, och det blir faktiskt en fin dag. Planerad myskväll med Andy pandy; räkor och vin! Och så fyller ju Olivia år idag med, hurra!!

Funderar dessutom på en stor påse videomixgodis tills ikväll. Namnamnamnam.

//A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig visst!!!

2012-03-10 @ 05:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0