pics från helgen



i lördags studsade jag runt kransmossen. nya asicsskorna funkade finfint! glad att jag inte snålade och faktiskt tog de som var lite dyrare. det var det värt! särskilt när jag trampar inåt med högra hälen vilket gör att alla mina skor förvandlas till söndriga säckskor på höger fot.



fint! senaste gången jag gick över den bron var det is och snö. lite skönt att våren är på väg.



idag blev det lunchfika med sanna och erika på viskan.



latte och brownie med dumle. sanslöst gott och sanslöst mättande.



söta!



sväng på knalleland och hann med att bränna hål i plånboken. lägg till lite underkläder från change (dyrt med FINT), en full bensintank  och så var shoppingbudgeten slut för den här månaden. men ändå. två skjortor och en- som min man uttryckte det "fuuulfin"- tshirt! helt ok ändå.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0