uppdatering

oj, det blev inte mycket bloggat igår. men ibland pysslar man med annat helt enkelt. har dessutom upptäckt att jag helt omedvetet lite undviker allt som har med uppdateringar, nyheter, bloggar och intääärnet på helgerna. har man uppdatering som heltidsjobb på dagarna blir man lite trött på det till slut. men nu är det måndag och jag är tillbaka framför datorn och uppdaterar mig allt jag kan! helgen var fin hursomhaver. i fredags var jag som sagt i tranemo och hängde med familjen och fick hundra kramar av zackis. åkte tillbaka till stan på lördag eftermiddag och powernappade lite med mannen innan vi begav oss till en vän som fyllde år på kvällen. väldigt trevligt. däremot blev det ingen utgång. vi hade båda varit uppe sen ungefär halv sex på morgonen, då är man inte så kaxig när det blir kväll sen.

söndagen var som en söndag ska vara; långfrukost och jag fick lära mig sudoko för tredje gången. bröt bara ihop en gång, trots att andreas hade sin pedagogiska lärarröst såg jag minsann svetten och paniken tränga fram på honom när jag fortfarande inte ville tänka "sudokotänket" och fortfarande inte förstod. men jag löste barnsudokot i alla fall. seger! efter denna hårda prövning av vårt förhållande, åkte vi en sväng till knalleland. kollade på löparskor och handlade söndagsgodis på videomix. rätt kombination av ärenden tycker jag. fastnade lite för ett par nike air, men får vänta till fredag då det blir lön. mat och städ hanns det också det, kära nån, nu när jag tänker på det låter det ändå som om man har gjort massa grejer igår. jaja. andreas gjorde sin mästerchili och jag såg till att vi inte kvävdes i sömnen av dammråttor.  kollade på nya filmen drive  med ryan gosling också. sjuuuuuukt bra! fin söndag med andra ord.

men nu är det måndag och jag jobbar tidigt igen. men det är ganska skönt, får sluta tjugo över tre. tänkte orka med en sväng till gymmet med, alldeles för länge sen nu. ååh jag vill ha de där skorna! mycket trevligare att studsa runt utomhus än instängd på ett svettigt gym! inbillar jag mig i alla fall....

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0