afasi, frej, zlatan och alla dessa män jag ska ta itu med snart

en liten stund kvar på jobbet. sedan hem och mysa runt i lägenheten och njuta av ledig eftermiddag. jag säger "ledig" men sarkasmen lyckas inte gå igenom the interweb. jag har ju redan jobbat mina åtta timmar och klockan är bara två när jag går hem. tänker som sagt mest pyssla lite. läsa ut zlatanboken och lyssna in mig på maskinens nya skiva. kan inte nog understryka hur helt FENOMENALA dom är. det är min plan för eftermiddagen. sedan yoga ikväll! ska bli skönt att sträcka ut musklerna lite. stående hunden, trädet och andra alldels obscena namn på olika ställningar som lätt hade kunnat misstolkas åt det snuskigare slaget.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0