En papaya kokkosnöt

Åh detta jag genomlever nu är nog i vanliga fall endast reserverat för den femte kretsen i helvetet - sitta inne med en hel dags blek och kall redigering framför datorn och veta att man inte kan sticka ut näsan förrän klockan fem när jag slutat, samtidigt som det är världens finaste varma sommarväder ute! TORTYR. Vad hade man inte gett för en filt i gräset, lite Hawaiian tropic, färsk frukt, musik och bara en hel dag att ligga ute i solen. Men icke. Det är jag och digas hela dagen idag. Inomhus. Oh. The. Joy.

Solen sabbar helt uppenbart min arbetsvilja- tur att man har deadlines som pushar en ändå. Och ska bli skönt att göra klart den här nyheten, petat med den i veckor nu. So let's gooooo!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0