en regnig onsdag



hej hej



som ett regnmoln halkat ner på marken. brukar kunna se ända bort till husen i kristineberg men idag var det lite för grått.



under paraplyt på väg till jobbet.



hej jag heter amanda, och jag får de allra viktigaste nyheterna att göra. and i do them with priiiiiide.



muusigt.



den här lilla kalven är bara fem dagar gammal. söt va? fick klappa lite på mamma mu också.

alltså det är inte av strejkdignitet eller nåt annat viktigt inslag men; jag klagar INTE över mitt uppdrag idag. älskar att göra såna här saker, det behöver inte vara så himla stelt och nyhetsmässigt alltid. idag fick hänga med kossorna i en lagård i tranemo en regnig onsdag och tyckte det var hur fint som helst.

nu blir det chillevill i en halvtimma, sedan hämta upp bellabus för ett brädpass. om jag orkar uppbåda lite energi hade jag varit tacksam. ganska tuftt pass det där, är sömnig efter långa dagen och har fortfarande lite träningsvärk från förra gången, men det får gå ändå! ska bädda ner mig snabbt som attan när jag kommit hem och mysa.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0