lördag & söndag


fin början på helgen med utefrukost i solen. åkte och köpte frallor och jordgubbar medan andreas fick sova en timma till. tyckte jag borde fått minst tre flickvänspoäng för den.



sedan blev det en liten sväng på stan där jag uppdaterade ringsamlingen! en asball sjöstjärna och lite andra ringar i olika metallfärger. löööve them. och knäppa glitter nagellacket! kände att mina händer lite såg ut som jag tänker att sjöjungfrurs händer ser ut.



sedan blev det inflyttningsfest på kvällen hos jolin, väldigt trevligt, och en öl på wisers. eller viva kanske det var. de har ju slagit ihop ställena nu. en nattpromenad med älskling i ena handen och klackarna i andra, sedan var vi hemma och åt upp pastasalladen som väntade i kylen. gött att spara in både taxipengar och nattamat- då blir det middag ute istället snart!



efter en sovmorgon på söndagen åkte vi till viskafors och blev bortskämda med grillat! passade på att tvätta bilen, och let me tell you; den har ALDRIG varit så här ren! putsade bort varende liten mygga som mött sitt öde mot vindrutan. lilla fiaten blev upputsad till en helt ny färg, nu är den pärlvit som tänkt och inte pollengul. nåt annat som bytte färg var min stackars hud. blev fint rosaröd efter den utedagen, har börjat lägga sig nu tack och lov.

sedan blev det storhandling på kvällen. lite mysigt att gå och strosa i luftkonditionerade svala ica maxi och plocka ner varor. himla många vuxenpoäng man cashar in nuförtiden! tvätta bilen och storhandla på ica. herreminje. snart blir jag tvungen att bara äta godis till frukost, dygna och sedan somna i rabatten och bete mig allmänt oansvarigt. bara för att väga upp lite.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0