megahelg - nu flyttar vi!



vakande så här. mitt i kaoset. vi började flytta lite grejer redan igår och ska ägna hela dagen idag åt att bli färdiga. om olivia och andreas kan vakna nån gång bara! jag har varit vaken sen halv sju och redan diskat och gjort frukost. somnade iofs pinsamt tidigt igår...blev trött av allt bärande kanske. men det är ju faktiskt nödvändigt;



för nu kommer ju den här och ska flytta in på trandared! första lasset med de mest väsentliga grejerna. sprit, dvder och spel. vojne-  vet inte hur rädd jag borde vara. vi flyttar inte så långt å andra sidan. ungefär fyra meter. byter lägenhet med olivia som har en tvåa, så får hon min lite fräschare fina etta med blått kök. men flytt och ny lägenhet är det!



förfirade lite igår med champagedrinkar. och komma i flyttmood. fast det slutade med att jag blev lite full av skumpan och inte kunde bära mer saker. såklart. så då slutade vi för kvällen, jag och andreas lagade mat och myste sista natten i fina lilla ettan.



hej hej sambo to be ♥

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0