Shoppelishopp

Klänning till bröllop i augusti! Den är verkligen blå! Och plisserad med finfin skärning, längre där bak. Provade den och blev genast nöjd med hur fin den var, samtidigt som jag genast blev extremt onöjd med hur bleka och fula mina ben var. På skalan snö till asprinvit var jag en tia. eller en tolva. Jag orkade inte titta längre på dom för att fastslå exakt hur många soltimmar som krävs för att kunna vistas ute, utan att folk tolkar min bleka uppenbarelse med att den enda förklaringen är att man är solallergiker. Jaja. Sedan kan man inte motstå ett sådant fint yankeecandle när det är reapris! Det här luktar sommardrink, och får stå och vänta i köket ett tag tills de andra är uppbrunna. Och såklart när det är marknad så måste man köpa kokosbollar. Gissar att de kommer ha en livslängd på dryga dygnet eftersom Andreas äter typ tre i taget. Det var dagens skörd det!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0