vårmarknad!





idag var det vårmarknad. kaos och kalabalik i borås, blev en liten sväng hursomhaver. hittade lite smått och gott, bland annat klänning till bröllopet - se där ja! kommer i ett annat inlägg. vi pausade för sushi på futomaki, och sedan en raid till med affärer och systemet. sedan tvärsväng in på apoteket för att hitta botemedel mot förkylning of doom/pollen/annalkande döden förpackad i min näsa. tydligen är det min tur nu. vet ej om det är allergi eller sjukdom men skruttigt mår jag. blä. får slänga i mig en alvedon eller två och ta det lugna fina fisken resten av kvällen. vilket passar planerna bra eftersom vi köpt fetaste pepparbiffen och en flaska rödvin. mys.

//A

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0