CSN, SLÄNG UT LIVBOJEN NUUUUUUUUUU!!

det är inte kul att äta havregrynsgröt utan vare sig mjölk eller äpple på. bara kanel. det är slemmigt, äckligt och vansinnigt varmt. bara för att jag inte har råd att köpa mjölk och äpplen! jag gilllar inte ens havregrynsgröt, obehagligare frukost finns väl inte på denna planet, men ändå. det enda som fanns i skafferiet var just havregryn. fan. så sorligt. imorgon ska jag köpa oxfilé och fetaost. men tills dess har jag två finkulinariska mål bestående av havregrynsgröt igen att se fram mot.

och jag fick hälla vatten i kaffet istället för mjölk för att få det att svalna. p.g.a. mjölkbristen.

fuck.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är i samma sits. Förutom att jag slapp gröten utan mjölk för jag fick min andra hälft att köpa bröd innan han flydde fältet till Limmared.

2009-11-24 @ 13:21:49
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0