det snurrar i min skalle





hoho. bara för att det är kvällsarbete behöver det inte bli tråkigt! först skulle jag på familjen. sen tänkte jag nä så blir det inte. så hörde nyhetschef av sig och sa att vi hade ackredetering till ed harcourt ikväll på brewhouse. i take i take sa jag. sekunden efter att jag börjat på artikel på poliser och grannsamverkan i väntan på konserttimme, hör parken av sig och säger att jag står på listan till familjen. KAOSET.

gav bort ed harcourt till duktiga signe, som störtade iväg. skriver klart polisartikel och satsar på FAMILJEN sent sent ikväll! syster är duktig och betalar inträde. så nu blir det öl och konsert. allt i pressjobbets tecken. visserligen blir det recensionskrivande till sena morgontimman. men det är det lätt värt!

merci!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0