aj.

livsstress leder till magkatarr som INTE reagerar bra med alkohol. har nu legat stel som en överkörd katt i sängen sen fyra imorses. och varje timma gått upp och återgett de exakta scenerna med projektilspyorna i exorcisten. varje timma. har aldrig känt mig så ynklig i hela mitt liv. och ont ont ont. och eftersom magkatarr utlöses av fina kombon alkohol, oregelbundna matvanor och en hel del stress kunde jag checka av hela listan. haft det innan men inte SÅ HÄR JÄVLA INTENSIVT.  och det enda som hjälper är att sluta stressa. vilket inte känns troligt eftersom det enda jag kan tänka på är hur många timmar jag missar att skriva på c-uppsatsen. ska snart ner och utsätta mig för andra försöket att äta något idag. första gången gick det inte bra. tog min en kvart att äta ett halvt knäckebröd, men bara en minut att få upp det igen. lyckat.

kan ändå se lite av det roliga i situationen när jag imorses var tvungen kasta mig ut och kräkas i pappas fina rabatt när toan var upptagen. lite extra näring sådär. pappa öppnade yrvaket  fönstret som är precis ovanför rabatten och gastade "har du druckit för mycket?" nej.

//ynklig och hungrig som fan-amanda

Kommentarer
Postat av: Danielle

Förlåt! Man ska inte skratta åt andras plågor men jag kunde inte låta bli. Såg scenariot framför mig. Du behöver nog inte oroa dig för åldersnojja mer, fjortis i rabatten slätar liksom över frågor om klimakteriet och antal födda barn. :D

2011-04-25 @ 07:59:16
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0