kaleidoscope





sveriges godaste sushi finns i halmstad. mings sushi. oh lord vad jag önskar det fanns i borås. så varje gång det är stuganbesök är det obligatoriskt att åka och införskaffa föda hos mings. till halva familjen iaf, männen har inte riktigt kommit ikapp övriga. men då blir det bara mer till mig matilda och jennie.



zicke-zacken har lärt sig att gå och är nu en ambulerande livsfara på två små knubbiga ben. här har han precis stulit en iphone som han gnagde på lite förstrött en stund innan han kastade den i golvet och försvann ut i köket för att terrorisera willehunden ett tag.




han gillar även att förstöra andra barns sandslott som de så omsorgsfullt ägnat hela stranddagen åt. vissa barn gillar att skapa, zacken gillar att demolera.





finaste pappan.



som dessutom gör världens godaste paella.


himla fint i stugan, det är verkligen kolsvart överallt. men då har fiffiga fadern placerat ut små ljusbollar med solceller som lyser i trädgården. ser väldigt mystiskt och lite magiskt ut i all nattsvart grönska. som om man bodde i en tove jansoson berättelse.

fin helg. jag hoppas innerligt att sommaren är kvar när jag får ledigt. två veckor kvar.

//a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0